.

.

سایت خبری طلوع گناباد

اولین دوره مسابقات سازه ماکارونی دانشجویان دانشگاه پارس رضوی گناباد طی مراسمی در محل این دانشگاه پنجشنبه برگزار شد. سرپرست موسسه آموزش عالی پارس رضوی در این مراسم گفت: در این دوره از مسابقات 16 سازه سنگین و راندمانی و 9 سازه زیبا از دست ساز های دانشجویان این موسسه آموزشی برای رقابت بهترین و مقاوم ترین سازه شرکت دارد. ا  NewsImages_4009دکترحسین نجاری افزود: سازه های زیبا جهت نما برداری و المان های شهری به نمایش گذاشته شده است.

وی بیان کرد: سازهای سنگین و راندمانی برای ارتقای سطح آموزش دانشجویان با سازه های کاربردی در جاده ها و شهرها و همچین آموزی تئوری و عملی است.

سرپرست موسسه آموزش عالی پارس رضوی گفت: در این دوره از مسابقات حدود 40 دانشجو در ساخت سازه های سنگین، راندمانی و زیبا شرکت کردند.

نجاری افزود: نفرات و تیمهای برتر در هر رشته به مسابقات استان و کشور اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: علاوه بر دانشجویان موسسه آموزش عالی پارس رضوی دانشجویانی از مجتمع آموزش عالی گناباد، دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور گناباد و دانشگاه شهرستان فردوس از خراسان جنوبی در این رقابتها شرکت داشتند.

وی اضافه کرد: در این موسسه آموزشی عالی که از سال 89 آغاز بکار کرده بیش از 400 دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول تحصیل می باشند.

منبع:ایرنا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:مسابقات سازه ماکارونی,دانشگاه پارس رضوی گناباد,گناباد,اخبار علمی گناباد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , gonabadtolo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com